Veelgestelde vragen voor jou op een rij
Dit is alleen mogelijk wanneer het formaat van het product zelf ook door de brievenbus past. ik probeer de producten altijd zo discreet mogelijk te versturen, daarom verstuur ik wanneer het formaat het toelaat de producten altijd als brievenbus pakket.
Wilt u zeker weten hoe uw product verstuurd wordt, neem dan contact op via info@hoehouse.nl vermeld het ordernummer en uw vraag en wij zoeken uit of we het pakket als brievenbuspakket kunne versturen of niet.
Er is een kans dat je pakket bij de buren wordt afgeleverd. Maar maak je geen zorgen je pakket wordt discreet ingepakt en je buren zullen niet weten wat er in de doos zit. Hier ga ik erg zorgvuldig mee om. De adresnaam en bedrijfsnaam zijn niet zichtbaar op het etiket en de producten worden geleverd in een standaard bruine of witte doos.
Je pakket wordt discreet ingepakt niemand zal weten wat er in de doos zit. Hier ga ik erg zorgvuldig mee om. De adresnaam en bedrijfsnaam zijn niet zichtbaar op het etiket en de producten worden geleverd in een standaard bruine of witte doos. Om de ervaring van de unboxing nog wel heel leuk te maken zit er in het pakket een feestelijke verassing zoals je gewend bent van hoehouse!
De producten hebben een levertijd van 5 werkdagen. Mocht dit niet gehaald wordt dit op tijd gecommuniceerd.
Bij een defect product verzoek ik je om het product terug te sturen zodat er een onderzoek gestart kan worden en eventueel een nieuw, werkend product weer naar je terug gestuurd kan worden. Wanneer het product inderdaad defect blijkt te zijn wordt de retourzending uiteraard door ons vergoed.
Omdat hygiëne van groot belang is mogen producten alleen ongeopend of defect (tenzij anders aangegeven) teruggestuurd worden. Wanneer het gaat om hygiëne producten dient te sealzegel intact te zijn en het product in haar originele doos te worden teruggestuurd. Sommige artikelen kunnen niet worden teruggestuurd. Dit wordt duidelijk aangegeven op de website bij het product.
Wil je een artikel retourneren? Gebruik dan het retourformulier. Door middel van het retourformulier kan ik je retourzending snel in behandeling nemen.
- Controleer of je retourzending voldoet aan de retoureisen
- Meld je retourzending aan via het retourformulier. Of via info@hoehouse.nl (Niet verplicht, wel fijner voor ons beiden!)
- Gebruik het retouretiket, te vinden bij je pakbon, voor het retourneren van je artikel.
- Leg het artikel, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking en verpak het artikel in een verzenddoos
- Het retouradres staat vermeld op de pakbon
- Geef je retourzending af bij een PostNL-punt bij jou in de buurt
- Bewaar je verzendbewijs van PostNL goed
- Zodra ik je retourzending in goede orde heb ontvangen ontvang je van een e-mail
- Let op dat je bij het retourneren altijd het ordernummer vermeldt, voor een snelle afwikkeling van de retour. Vermeld indien van toepassing ook duidelijk of een artikel defect is of dat je bijvoorbeeld een andere kleur, product of maat wenst.
Op de pakbon die je in je pakketje vindt, zit onderaan een retouretiket. Hierop staat het retouradres vermeld.
Ik streef ernaar om binnen 3 werkdagen een reactie aan u terug te geven. Ik ben het best te bereiken via mail (info@hoehouse.nl). Mocht u de voorkeur geven aan telefonisch contact, dan is er altijd een mogelijkheid om te bellen naar: 0642009506. Bij geen gehoor mag u een voicemail inspreken en wordt u zo snel mogelijk teruggebeld.
Wanneer je je product(en) hebt afgerekend staat de bedrijfsnaam nergens vermeld. Omdat we samenwerken met Molly zal op de afschriften altijd molly payments vermeld staan.